Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin sklepu internetowego Atos



Spis treści:


1. Postanowienia wstępne
2. Kontakt ze sklepem
3. Wymagania techniczne
4. Logowanie i Rejestracja
5. Zasady składania zamówienia
6. Płatności
7. Dostawy
8. Realizacja zamówienia
9. Newsletter
10. Odstąpienie od umowy
11. Reklamacje
12. Gwarancja
13. Rozstrzyganie sporów
14. Dane osobowe
15. Postanowienia końcowe

1. Postanowienia wstępne:

Sklep internetowy ATOS dostępny pod adresem www.sklepatos.pl prowadzony jest przez Firmę Handlową "ATOS" Anasiński Janusz Paweł z siedzibą w Siemiatyczach, ul. Kościuszki 40, 17-300 Siemiatycze, NIP: 5441001505, REGON: 050277004, zwaną dalej Sklepem. 

Strona internetowa Sklepu funkcjonuje na platformie sprzedażowej pasaz24.pl, który zarządza systemem rejestracji i danymi użytkowników.

Pasaż24 to serwis internetowy gromadzący witryny, witryny z ofertą produktów i usług oraz sklepy internetowe przedsiębiorców korzystających z programu Vendero. Vendero to zintegrowany z systemem InsERT nexo program służący m.in. do prowadzenia sprzedaży towarów i usług w sieci Internet. Właścicielem / administratorem serwisu Pasaż24 jest InsERT S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Jerzmanowskiej 2, 54- 519 Wrocław.

Niniejszy Regulamin określa warunki korzystania ze Sklepu.

2. Kontakt ze sklepem:


Adres e-mail sklepu: [email protected]
Numer telefonu sklepu: +48 (85) 655 68 71 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do godziny 17:00)
Adres do odbioru osobistego zamówień: Sklep Atos, ul. Kościuszki 40, 17-300 Siemiatycze

3. Wymagania techniczne:


Do składania zamówień na produkty będące w ofercie sklepu niezbędne są: urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail) oraz włączona obsługa plików cookies.

4. Logowanie i Rejestracja:


W celu rejestracji (założenia „konta Klienta”) w „panelu Klienta” Klient wypełnia formularz podając adres e-mail, ustala także swój login i hasło. Podczas zakładania konta Klient ma możliwość uzupełnienia także swoich danych kontaktowych i adresowych.

Zarejestrowanie konta użytkownika poprzez stronę internetową Sklepu skutkuje stworzeniem indywidualnego konta Klienta na portalu pasaz24.pl świadczącemu Sklepowi usługi w zakresie prowadzenia strony internetowej Sklepu.

Klient powinien zapoznać się z postanowieniami Regulaminu i Polityki prywatności Sklepu a także Regulaminu i Polityki prywatności pasaz24.pl.

Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma, na podany przez siebie adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Aby dokończyć proces rejestracji należy kliknąć w przesłany link aktywacyjny.

Zakładając konto Klient oświadcza, że podane przez niego dane są prawdziwe.

Rejestracja i prowadzenie konta są bezpłatne.

Dokonanie rejestracji oznacza zawarcie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na prowadzeniu konta klienta.

Klient jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy hasła i loginu do konta w Sklepie. W celu zwiększenie bezpieczeństwa Sklep zaleca, aby hasło Klienta składało się z co najmniej 8 znaków w tym cyfr, znaków, znaków specjalnych, małych i wielkich liter.

Logowanie się do konta Klienta odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w formularzu rejestracji.

Dane podane przy rejestracji mogą zostać zmienione po zalogowaniu się do konta.

Poprzez panel Klienta, sklep umożliwia: podgląd statusu realizacji zamówień, podglądu historii zamówień, zmianę danych.

Klient w każdej chwili może zrezygnować z prowadzenia konta i zażądać jego usunięcia. W tym celu należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo ze sklepem. Aktualne dane kontaktowe znajdują się w zakładce Kontakt.

Sklep może zawiesić lub usunąć konto Klienta jeżeli Klient narusza warunki Regulaminu. Przed usunięciem konta Sklep powiadomi Klienta o swoim zamiarze i umożliwi mu odniesienie się do zarzutów w terminie 14 dni od takiego powiadomienia.

5. Zasady składania zamówienia:


Złożenie zamówienia w Sklepie przez Klienta możliwe jest po założeniu konta w Sklepie lub przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych, które umożliwią Sklepowi realizację zamówienia.

W celu złożenia zamówienia należy:

  • wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”,
  • w koszyku kliknąć przycisk "Zamówienie" a następnie zalogować się, zarejestrować lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji,
  • jeżeli wybrano możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji - wypełnić formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa produktu,
  • jeżeli Klient chciałby otrzymać fakturę - wybrać opcję "Chcę otrzymać fakturę" i wpisać niezbędne dane do wystawienia faktury,
  • wybrać sposób dostawy i formę płatności,
  • kliknąć przycisk “Dalej”, zapoznać się z regulaminem, polityką prywatności i warunkami zwrotów Sklepu, a następnie kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”,
  • w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym w Regulaminie terminie.

6. Płatności:


Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

  • przedpłata poprzez płatności elektroniczne lub przelewem na konto sklep (numer konta Sklepu podany został w punkcie 4. „Kontakt” Regulaminu),
  • płatność za pobraniem,
  • płatność przy odbiorze gotówką lub kartą płatniczą.

Gdy przedmiot zamówienia ma być dostarczony poza terytorium Polski, możliwa jest wyłącznie płatność z góry.
Podane ceny produktów zawierają już podatek VAT (są cenami brutto).

Na cenę końcową do zapłaty składa się cena za produkt oraz koszt dostawy, o której Klient jest informowany podczas procesu składania zamówienia.

7. Dostawy:


Dostawa produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej.

Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego produktu:

  • przesyłka kurierska,
  • przesyłka kurierska pobraniowa,
  • odbiór osobisty (bezpłatny) w punkcie odbioru pod adresem: sklep Atos, ul. Kościuszki 40, 17-300 Siemiatycze, woj. Podlaskie.

W przypadku dostawy produktu na terenie na terenie Unii Europejskiej cena zostanie indywidualnie uzgodniona przez sklep z Klientem.

Koszty dostawy produktu są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu w zakładce „Dostawy i Płatności” oraz w trakcie składania zamówienia.

Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

  • w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności: przedpłata - od dnia uznania rachunku bankowego sklepu,
  • w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności: pobranie – od dnia zawarcia umowy sprzedaży,
  • w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego produktu, o gotowości produktu do odbioru Klient zostanie poinformowany przez Sklep poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres mailowy.

8. Realizacja zamówienia:


Zamówienia można składać w każdym czasie.

Zamówienia są obsługiwane w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00.

Sprzedaż odbywa się na podstawie kolejności składania zamówień.

Po złożeniu zamówienia sklep potwierdza jego otrzymanie przyjmując zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez sklep Klientowi wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży między Klientem a sklepem.

Jeżeli Klient wybrał jako metodę płatności:

  • przedpłatę, Klient zobowiązany jest do uiszczenia płatności w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
  • pobranie, Klient zobowiązany jest do opłacenia przesyłki przy jej odbiorze.
  • płatność przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o gotowości przesyłki do odbioru.

Przy odbiorze zamówienia Klient otrzymuje dokument sprzedaży - paragon lub, jeżeli zaznaczył stosowną opcję – fakturę. W przypadku niedołączenia dokumentu sprzedaży, Klient może złożyć reklamację.

9. Newsletter:


Klient może skorzystać z usługi newslettera. W ramach usługi newslettera sklep okresowo dostarcza Klientowi, na podany przez adres poczty elektronicznej, informacje handlowe obejmujące informacje o ofertach, produktach, promocjach, rabatach, poradach.

Aby otrzymywać newsletter konieczne jest wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych drogą elektroniczną. Szczegóły zakresu przetwarzania danych Klientów na potrzeby otrzymywania przez nich tych informacji określa Polityka Prywatności.

Usługa newslettera jest świadczona nieodpłatnie.

Klient może zrezygnować z usługi newslettera w każdym czasie. Rezygnacja z usługi newslettera odbywa się poprzez kontakt mailowy lub telefoniczny ze sklepem.

10. Odstąpienie od umowy:


Konsument może w terminie 14 dni od dostarczenia produktu odstąpić od umowy sprzedaży. Konsument nie musi podawać jakiejkolwiek przyczyny.

Konsument może odstąpić od umowy, składając do sklepu oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu 14 dni (liczonych od momentu dostarczenia produktu Konsumentowi).

Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty lub drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail sklepu (adres mailowy sklepu znajduje się w punkcie 2. „Dane kontaktowe” regulaminu). 

Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.

W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, sklep niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep nie później niż w terminie 14 dni liczonych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Zwrotu płatności sklep dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji.

Klient ponosi koszty zwrotu produktu do sklepu. Przesyłki wysłane na koszt sklepu (np. za pobraniem) nie będą akceptowane.

11. Reklamacje:


Reklamacje zarówno te, dotyczące zamówień jak i działania sklepu internetowego mogą być zgłaszane do sklepu pisemnie na adres sklepu, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub drogą telefoniczną.

Reklamacja powinna zawierać dane Klienta składającego reklamację (imię i nazwisko, adres lub adres e-mail) oraz wskazanie przyczyny reklamacji i treść żądania.

Odpowiedź na reklamację udzielana jest w sposób odpowiadający sposobowi przesłania reklamacji w terminie do 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.

Skorzystanie przez Klienta z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne.

Sklep nie odpowiada za wady będące efektem zwykłej prawidłowej eksploatacji produktu.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sklep niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu Sklep zwróci należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

12. Gwarancja:


Produkty sprzedawane przez Sklep mogą być objęte gwarancja udzielona przez producenta, dystrybutora lub przez inny podmiot trzeci (gwaranta).

Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej lub oświadczeniu gwarancyjnym gwaranta.

Klient może reklamować produkt posiadający wady: korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. Klient może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do sklepu.


13. Rozstrzyganie sporów:


Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień oraz w sprawie sporu między nim, a sklepem między innymi zwracając się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Informacje dla konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (uokik.gov.pl) w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (platforma ODR). Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

W razie wystąpienia sporu pomiędzy sklepem a Klientem, istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w drodze mediacji, dostęp do tych procedur możliwy jest za pośrednictwem instytucji zajmujących się mediacją.

Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym Konsumentem a sklepem, rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby sklepu.

Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy sklepem, a Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.

15. Dane osobowe:


Dane osobowe podawane przez Klientów w Sklepie internetowym przetwarzane są przez Firmę Handlową "ATOS" Anasiński Janusz Paweł z siedzibą w Siemiatyczach, ul. Kościuszki 40, 17-300 (administrator danych).

Sklep przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w sklepie Internetowym a w przypadku wyrażenia przez Klienta zgody, również w celu świadczenia usługi newslettera.

Klient ma dostęp do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania poprzez panel Klienta.

Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie internetowej sklepu Internetowego w Polityce prywatności która jest integralną częścią Regulaminu.

W celach statystycznych oraz w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług sklep korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. pliki cookies).

Klient może w dowolnym momencie określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Sklep Internetowy do plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej, w tym zmienić ustawienia przeglądarki, tak aby nie akceptowała ona takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze sklepu. Więcej informacji w tym zakresie znajduje się w Polityce prywatności.

16. Postanowienia końcowe


Niedozwolone jest zamieszczanie w sklepie treści bezprawnych, w szczególności treści sprzecznych z przepisami prawa, w tym o charakterze znieważającym lub zniesławiającym sprzecznych z zasadami współżycia społecznego, naruszających prawa osób trzecich, stanowiących stworzoną na zamówienie, nieautentyczną opinię Klienta o sklepie lub jego produktach.

Sklep ma prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn:

  • konieczność dostosowania Regulaminu do przepisów prawa, wytycznych lub zaleceń uprawnionych organów zmiana warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną
  • zmiany sposobów płatności i dostaw
  • zmiana danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów
  • usunięcie niejasności, błędów lub omyłek pisarskich Regulaminu.

O każdej zmianie sklep poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za gromadzenie, przetwarzanie i ochronę danych osobowych Klienta na portalu pasaz24.pl. Właściciel portalu pasaz24.pl zamieszcza regulamin korzystania z portalu, w tym regulacje dotyczące danych osobowych podmiotów rejestrujących się na portalu pasaz24.pl, na swojej stronie internetowej, dostępnej na portalu pasaz24.pl pod adresem https://www.pasaz24.pl/home/regulation . Regulamin ten dotyczy bezpośrednio Klientów Sklepu Sprzedawcy, którzy zarejestrują swoje indywidualne konto Klienta, także podczas składania zamówienia na Stronie Internetowej Sklepu.


Witryna stworzona na platformie